سلطان احساس

سلطان احساس

 




"با تو پاییز میره" 
همه میگن که تو پاییز 
دل آدما میگیره 
من که با این فصل زندم 
میبینی؟!زندگیم اینه 
روزا و شبها گذشتن 
پی هم بدون تکرار 
اما افسوس قلب زخمیم 
بدجوری شدش گرفتار... 
توی آسمون قلبم 
تو بودی تنها ستاره 
آسمون مواظبش باش 
دل من طاقت نداره!!! 
گرچه دوری از دل من 
اما خونت که همین جاست؟! 
مگه تو نگفته بودی؟ 
میرم و میایم پیشت باز؟! 
دیدی عهد رو تو شکستی؟ 
من هنوز هم وفادارم 
با همون چشمای نازت 
هنوزم میخوام بسازم 
تورو قرآن بیا برگرد 
دل من پره ز آتیش 
واسه این قلب ضعیفم 
تویی مثله آب رو آتیش 
اگه برگردی به خونه 
دیگه هیچ غمی ندارم 
بیا و بمون کنارم 
ببین،دارم کم میارم 
چقَدَر به پات بسوزم 
بگو تا هنوز هم هستم 
ببین دارم تموم میشم 
بسه دیگه،بیا پیشم 
توی آسمون این شهر 
تا باشی غصه هلاکه 
بیا تو پیشم دوباره 
که خزون رفته ،بهاره... 
"کنارم باش،بهارم باش"


نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت9:32---20 ارديبهشت 1391
سلام وبه زیبایی دارین به منم سر بزنید خوشحال میشم

امید
ساعت12:10---17 ارديبهشت 1391
SALAM DOSTE AZIZ WEBLOGE JKHEYLI GHASHANGI DARI VA KHEYLI JALEB AGE MISHE SARI HAM BE WEBLOGE MAN BEZAN VA NAZARATE SAZANDATO BEHEM BEGO AGE DOST ADASHTY LINKAM KON (WWW.PAYANNAME20.LOXBLOG.COM)

Oldlove
ساعت23:24---16 ارديبهشت 1391
مجیدم تو بهترینی
واسه من عزیزترینی
جای توست قلبای عاشق
تو خودت عاشق ترینی


میدونم غمت زیاده
دل تو پر از کنایه
ولی تو بازم تونستی
قلب تو کم نمیاره

مجیدم حرفات پیرم کرد
دلو از عاشقی سیر کرد
اگه عاشقی آخرش جداییست
چرا باید دل رو خون کرد

حرف همه عاشقا فریبه
همشون آخرش میشن غریبه
تو میمونی و یه دل پر از گلایه
آدما دوست داشتنشون هم عجیبه

مجیدم خدا به همرات
قشنگه تموم حرفات
آدما مثل تو نیستن
میچرخه چشماشون هر جا


سلطان احــــســـــــــاس

"مــجــــیـــــــــد خـــــراطــــــهــــــــا"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط mohammadNEKAI در 16 / 2 / 1391برچسب:, ساعت 11:56 | لينک ثابت |

Copyright (C) 2010, http://ehsasedard.loxblog.com. all right reserved
Design by YasTheme

منوي وبلاگ

درباره وبلاگ

با عــرض ســـلام به همـــه عاشـــــقان اســــتاد مجــــید خـــــراطها این وبـــلاگ رو بخاطــــره علاقـــه زیادم به اســــتاد ســـاختم. امـــیدوارم بتونم هنـر این خواننـــده با احســــاس رو بهتــر معرفی کنــم. خواهشمــندم با نظـــرات گرمتـــون مـنو در این راه همیــاری نمایــــید.

فهرست اصلي
صفحه نخست
آرشيو مطالب
عناوين مطالب
پروفايل مدير
پست الكترونيك
طراح قالب

پيوندهاي روزانه
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
تمام پيوندها
نوشته هاي پيشين
هفته چهارم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391
هفته دوم دی 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته چهارم بهمن 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته دوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم دی 1391

نويسندگان
mohammadNEKAI

پيوندها
نکا-جوانرود-نیشابور
عشق پاک من
کرمانشاه - جوانرود
پسر ارام و بی هیاهو
مركز اس ام اس وجملات عاشقانه در ايران
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های من و آدرس ehsasedard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دنياي كدهاي جاوا
قالب وبلاگ و سايت – مخصوص تمام سيستم ها
كليپ سرا
موبايل
پي سي
گالري عكس

امکـانــــات

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 1974
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

دریافت همین آهنگ

کد متحرک کردن عنوان وب

كد لرزش هنگام ورود كاربر

ساخت لوگو:وبلاگ nejla800.blogfa.com

کد آهنگ مجید خراطها
هم خونه